N2
შემაჯამებელი წერის ანალიზი მათემატიკაში
2017–2018 სასწავლო წელი
პედაგოგი: ეკა კოპალეიშვილი
კლასი: VIIა მოსწავლეთა რაოდენობა: 14
თვე და რიცხვი: 24.10. 2017 წ.
თემა: გეომეტრიული
ფიგურები.
მიზანი და
მისაღწევი შედეგები (კავშირი ე.ს.გ.) :
მათ. VII.3. მოსწავლეს შეუძლია რაციონალურ რიცხვებზე მოქმედებათა
შედეგის შეფასება.
· გამოთვლებთან დაკავშირებული ამოცანის ამოხსნისას იყენებს
ზეპირი ანგარიშის ხერხებს და მოქმედებათა შედეგის შეფასებას;
· აფასებს რაციონალურ რიცხვებზე არითმეტიკულ მოქმედებათა
შედეგს, ასრულებს მოქმედებებს და ამოწმებს საკუთარ ვარაუდს;
მათ. VII.4. მოსწავლეს შეუძლია ზომის სხვადასხვა ერთეულების ერთმანეთთან
დაკავშირება და მათი გამოყენება ამოცანების ამოხსნისას.
· მოცემული წრფივი დამოკიდებულების გამოყენებით გამოსახავს
ერთ სისტემაში მოცემულ ერთეულს სხვა სისტემის ერთეულით;
· გამოსახავს მოცემულ ერთეულს იგივე სისტემის სხვა ერთეულის
საშუალებით (მაგალითად, კმ/სთ - ებში მოცემულ სიჩქარეს გამოსახავს მ/წმ -ით).
მათ. VII.9. მოსწავლეს შეუძლია გეომეტრიული ფიგურების ამოცნობა, მათი სახეობების შედარება
და კლასიფიცირება.
· არქიტექტურისა და ხელოვნების ნიმუშებში ან მათ ილუსტრაციებში,
ყოფითი დანიშნულების საგნებში ასახელებს მისთვის ნაცნობ გეომეტრიულ ფიგურებს ან მათ
ნაწილებს;
· აყალიბებს მიმართებებს (მაგალითად, ზოგადობა-კერძოობა)
ფიგურათა სახეობებს შორის;
· ასახელებს ფიგურას მისი ნიშან-თვისებების მიხედვით,
მსჯელობს ფიგურის ამოსაცნობად მათი საკმარისობის/არასაკმარისობის შესახებ.
მათ. VII.10. მოსწავლეს შეუძლია გეომეტრიული ობიექტების წარმოდგენა
ამოცანის კონტექსტის შესაბამისად.
· აგებს დასმული ამოცანის შესაბამის ნახაზს და ადეკვატურად
იყენებს ასოით აღნიშვნებს;
· აღწერს გეომეტრიულ ობიექტთა მოცემულ გრაფიკულ გამოსახულებებს
ან ობიექტთა ურთიერთმდებარეობას შესაბამისი ტერმინოლოგიის გამოყენებით. (მაგალითად,
მართკუთხა პარალელეპიპედის რომელ წახნაგებს ეკუთვნის მითითებული წვერო);
· გამოსახავს ბრტყელ ფიგურებს ისე, რომ მათი თანაკვეთა/გაერთიანება
იყოს მითითებული ფორმის ან თვისებების მქონე ფიგურა.
მათ. VII.13. მოსწავლეს შეუძლია გეომეტრიული ამოცანების ამოხსნა სამკუთხედებთან
დაკავშირებული ცნებებისა და ფაქტების გამოყენებით.
· ხსნის აგების მარტივ ამოცანებს;
· პოულობს მიზეზშედეგობრივ კავშირებს სამკუთხედთან და
მის ელემენტებთან დაკავშირებულ დებულებებს შორის.
რეფლექსია:
· აგებს დასმული ამოცანის შესაბამის ნახაზს და ადეკვატურად
იყენებს ასოით აღნიშვნებს;
· აღწერს გეომეტრიულ ობიექტთა მოცემულ გრაფიკულ გამოსახულებებს
ან ობიექტთა ურთიერთმდებარეობას შესაბამისი ტერმინოლოგიის გამოყენებით. (მაგალითად,
მართკუთხა პარალელეპიპედის რომელ წახნაგებს ეკუთვნის მითითებული წვერო);
· გამოსახავს ბრტყელ ფიგურებს ისე, რომ მათი თანაკვეთა/გაერთიანება
იყოს მითითებული ფორმის ან თვისებების მქონე ფიგურა.
|
N
|
სახელი
|
გვარი
|
შეფასება
|
|
1
|
|
ა
|
7
|
|
2
|
|
ბ
|
10
|
|
3
|
|
გ
|
8
|
|
4
|
|
ე
|
10
|
|
5
|
|
ზ
|
4
|
|
6
|
|
თ
|
10
|
|
7
|
|
ი
|
2
|
|
8
|
|
კ
|
7
|
|
9
|
|
მ
|
5
|
|
10
|
|
რ
|
5
|
|
11
|
|
ქ
|
2
|
|
12
|
|
ღ
|
10
|
|
13
|
|
შ
|
8
|
|
14
|
|
ჭ
|
8
|
შემაჯამებელი ქულები
|
ქულა
|
რაოდენობა
|
შენიშვნა
|
|
„1“
|
0
|
3
|
|
„2“
|
2
|
|
|
„3“
|
0
|
|
|
„4“
|
1
|
|
|
„5“
|
2
|
11
|
|
„6“
|
0
|
|
|
„7“
|
2
|
|
|
„8“
|
3
|
|
|
„9“
|
0
|
|
|
„10“
|
4
|
საშუალო ქულა: 6,9
შ ე ფ ა ს ე ბ ი ს ს ქ ე მ
ა
|
კ რ ი ტ ე რ ი უ მ ე ბ ი
|
ქ უ ლ ა
|
|
შეუძლია რაციონალურ რიცხვებზე მოქმედებათა შედეგის შეფასება.
|
2
|
|
შეუძლია ზომის სხვადასხვა ერთეულების ერთმანეთთან დაკავშირება და მათი გამოყენება
ამოცანების ამოხსნისას.
|
1
|
|
შეუძლია გეომეტრიული ფიგურების ამოცნობა, მათი სახეობების შედარება და კლასიფიცირება.
|
2
|
|
შეუძლია გეომეტრიული ობიექტების წარმოდგენა ამოცანის კონტექსტის შესაბამისად.
|
2
|
|
ხსნის აგების მარტივ ამოცანებს; აგებს დასმული
ამოცანის შესაბამის ნახაზს და ადეკვატურად იყენებს ასოით აღნიშვნებს;
|
3
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий